Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

ThePay – Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, QR platba, Equa Bank

 

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 380 Kč (16 EUR)
Skladem u dodavatele
naše cena 99 Kč (4 EUR)
Skladem u dodavatele
naše cena 140 Kč (6 EUR)
Skladem u dodavatele

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 290 Kč (12 EUR)
Skladem u dodavatele
naše cena 160 Kč (7 EUR)
Skladem u dodavatele
naše cena 500 Kč (21 EUR)
Skladem u dodavatele

ANKETA

Jaký kryt na mobil si koupíte?

Samsung 40% Xiaomi 24% iPhone 14% Nechci kryt 22%

Často kladené dotazy
Často kladené dotazy

KDY OBDRŽÍM ZBOŽÍ?: Vaše objednávka je zpracována do 24h po obdržení platby na účet. Zboží je expedováno od zahraničních dodavatelů - doba dodání je obvykle 16 - 30 pracovních dní - ve vyjímečných případech (1 zásilka ze 100) se může dodání zdržet až na 60 dnů. V případě svátků a jiných událostí, které vytěžují dopravu, je nutné očekávat zdržení. V tom případě Vás prosíme o trpělivost, jelikož není v našich silách jakkoliv dodávku uspíšit.
JAK A V JAKÝCH PŘÍPADECH MOHU REKLAMOVAT ZBOŽÍ?: Ze zákona má každý zákazník nárok na vrácení zakoupeného zboží a to do 14ti dnů od obdržení zboží. V takovém případě využijte náš formulář na odstoupení od smlouvy. Peníze Vám budou vráceny v plné výši + náklady za poštovné do 14ti dnů na Váš účet - vzhledem k tomu, že jsme jen zprostředkovatelé, zboží nemáme skladem a není tedy možné zboží vyměnit ( pouze pokud si zákazník přeje a je ochoten počkat si na výměnu 16 - 30 pracovních dnů) - to jest na domluvě.
JE TO JIŽ 30 DNŮ OD ZAPLACENÍ A ZÁSILKA STÁLE NEDORAZILA: Doba dodání je zpravidla 16 - 30 pracovních dnů, ve velmi vyjímečných případech se zásilka zdrží kvůli dopravě, svátkům nebo z jiných důvodů. V tom případě prosíme o trpělivost. V rámci programu Garance spokojenosti můžete zažádat o znovuzaslání zboží nebo vrácení peněz v případě, kdy není zásilka doručena do 60 pracovních dnů ode dne odeslání.
OBJEDNAL/A JSEM SI , ALE UŽ NEMÁM O ZBOŽÍ ZÁJEM: Vzhledem k tomu, že jsme jen zprostředkovatelé obchodu, objednáváme veškeré zboží u zahraničních dodavatelů. Pokud zboží objednáte a zaplatíte, je do 24h expedováno a je již na cestě k Vám. Je tedy nutné počkat až k Vám zboží dorazí , vyplnit formulář o odstoupení od koupě a poslat nám nechtěné zboží. Na účet Vám bude vrácena zaplacená částka + poštovné a to do 14ti dnů od obdržení Vámi vráceného zboží.
MÁTE ZBOŽÍ SKLADEM?: Žádné zboží nemáme skladem, jelikož je veškeré zboží expedováno ze zahraničí. Jsme zprostředkovatelé obchodu, nikoli klasický eshop s naskladněným zbožím. U každého produktu je popisek SKLADEM U DODAVATELE - znamená to, že ZAHRANIČNÍ DODAVATEL má zboží skladem s dobou dodání 16 až 30 pracovních dnů.

MÁM OBJEDNANÝCH VÍCE VĚCÍ, ALE DORAZILA JEN JEDNA VĚC: Zboží objednáváme u více dodavatelů, je tedy možné a většinou tomu tak je, že je objedávka rozdělena do více zásilek - např. Objednám mikinu, tričko a ponožky - budu čekat tři balíčky. Zásilky většinou dorazí v rozmezí několika dnů. Prosíme zákazníky, aby v době svátků měli trpělivost, jelikož je vytížená doprava.